ABC және RFM анализ дегеніміз не?
"Немесе оны қалай дұрыс пайдалану керек"
БИЗНЕСТІ ЖҮЙЕЛЕНДІРУ
Компанияның жаппай өсуіне әсер ететін негізгі құрал!
Сабақ №3, 1-бөлім
Сабақ №3, 2-бөлім
Сабақ №3, 3-бөлім
Не үйренесіз
Не үйренесіз
Не үйренесіз
Уақыт:
9 минут
Уақыт:
13 минут
Уақыт:
17 минут
- RFM анализ
- Клиент саны айына бар болғаны 10% өсіп отырса, 1 жылда клиент саны кемінде Х2 артады
Копанияңыздың табысы артып бастауы үшін, дәл кәзір неден бастау керек екенін үйренесіз
- Цезарь салаты / GORILLA
- ABC анализ
- A, B, C (D) категорияларымен қалай жұмыс істейді
Копанияңыздың табысы артып бастауы үшін, дәл кәзір неден бастау керек екенін үйренесіз
Копанияңыздың табысы артып бастауы үшін, дәл кәзір неден бастау керек екенін үйренесіз
< САБАҚТАР ТІЗІМІНЕ ҚАЙТУ
ABC және RFM бойынша сұрақтарыңыз қалған болса, форманы толтырып жіберіңіз
Қысқа уақыт ішінде сізбен хабарласамыз
{"0":{"lid":1693292757354,"ls":"10","loff":"","li_type":"ph","li_ph":"Phone","li_req":"y","li_masktype":"a","li_maskcountry":"KZ","li_nm":"Phone"},"1":{"lid":1693292757355,"ls":"20","loff":"","li_type":"nm","li_name":"name","li_ph":"Аты-жөніңіз","li_req":"y","li_nm":"name"},"2":{"lid":1693292757356,"ls":"30","loff":"","li_type":"ta","li_name":"Сұрақтарыңыз","li_ph":"Сұрақтарыңыз","li_req":"y","li_rows":"2","li_nm":"Сұрақтарыңыз"}}
< САБАҚТАР ТІЗІМІНЕ ҚАЙТУ